miércoles, 26 de junio de 2013

Mis vacaciones ideales



A mi m´agradaria tenir una familia amb cuatre nens i passar el mes d´agost
Amb la meva dona i els nens a Calafat amb la mateixa casa en la que vivim
I fer un pis a sobre i passar l´estiu a la mateixa casa que els meus pares(els
avis).
Anar els matins a la platja i passejar amb bicicleta amb els nens per Calafat.
Per la tarda.

Josep



Les meves vacances ideals són les que ja tinc, al mes d’Agost, al meu poble a Osona, amb la meva familia, amb la meva filla, la meva mare, el meu tiet i la meva avia si encara viu, a la casa del carrer nou. I passar moments amb la meva cosina Mireia, i explicarnos la vida, i diferents coses, mho passo molt bé amb ella, ens entenem molt bé, parlem de nois, i de novios hehehehe.
També amb la meva filla anem al Foment, a la piscina, i sho passa en gran, molt bé sho passa. També anem a la piscina de la nostra altre cosina Carme, germana de la Mireia, i ens ho passem en gran!
Les meves vacances al poble són genials, no les canviaria per res del món!

Montserrat 



A mi al que ne agradaría mes,i fa molts anys que i penso,es anar a Italia,visitan totes las ciutatat mes bellas,i recorre als punts importans,amb recons inolvidables.tota Italia es fantástica amb un pasat,que ningun pais arreu pot igualarla.
I aquí a  España el que vudria fer es recorre la conisa cantabrica especialment asturias,.

Ramón



A mi m’agradaria anar als paisos nordics a veure els fiords noruecs, els llacs de finlandia i els castells de suecia. Gaudir del paisatge verd, de l’aigua, el color verd es el dominant i el color verd es un relsaxant per SN. Mi pasaría deu dies a cada lloc per fer el mes de vacances. Em crida l’atenció la protecció del medi ambient a nivell de parcs
 I dsp aniría en plan albergue.

Miquel




Para mí las vacaciones ideales sería hacer un viaje a Miami Florida y disfrutar de sus p layas y de paso acercarme por Nueva York y ver la estátua de la libertad. También me gustaría pasarme por Washington y ver Casablanca en memoria de Capablanca que fue campeón del mundo de ajedrez aunque él era cubano.
Un viaje a Egipto sería también sería menester hacerlo y ver las pirámides.

José Luis




Combinación de varias actividades, algunas de ocio y otras de obligaciones, trataremos de combinarlas y aprovechar el tiempo.

Marta 

2 comentarios:

  1. Ha habido personas que se han decantado por vacaciones tradicionales con la familia en los sitios de siempre, pero a mi me gustan más las vacaciones en sitios que no conozco y que sean bonitos, exóticos y sin pobreza.
    César

    ResponderEliminar
  2. Un viaje podría ser una actividad, pero si lo aprovechas trabajando, combinaríamos dos actividades y aprovecharíamos más el tiempo. Es el ejemplo de un congreso que vas acompañado con la pareja, compaginas trabajo con ocio.
    Mª José

    ResponderEliminar