miércoles, 12 de junio de 2013

Fer de voluntari


Molt de jove vaig interessar-me pel voluntariat.
Vaig anar a “voluntaris 2000”, per veure quines activitats feien.,i vaig anar a una reunió d´activitats,que feien els voluntaris,pero no em va convençer. Es tractava de repartir botelles d´aigua en una cursa, i tot estava coordinat per una xicota argentina,pero no em va convençer. 
Després vaig participar en el voluntariat del  “banc d´aliments”,vem fer un parell de viatges a “ST.Marti de provençals”per portar caixes de llet ,i jo vaig posar la furgoneta,i vaig fer de conductor.
Vem fer un parell de viatges “coordinat “pel sr.Cosme de l´associacio de veins.
Despres vaig fer de professor de “word”,amb una beca de “la caixa”,fent jo de voluntari sense cobrar.
Després vaig fer de voluntari de l´associació “AIXEC”, i vaig donar classes d´internet
Dos anys a joves. Ara dono classes d´internet amb la “la Caixa de Catalunya”a avis ,i estic intereesat a donar classes d´angles també a avis.Veurem que em dirant els caps del voluntariat.
La Berta em va dir que m´aniria bé participar en el voluntariat de gent gran d´avismon,
Pero jo no m´hi veig en cor. A part de tot això,amb els meus pares anem els caps de setmana a dinar a dos residencies ,i dinem amb avis amics,i ens ho passem molt bé amb ells.

Amb el voluntariat de “avismon”,jo no m´hi veia en cor,i més  ara que tinc la cama “lisiada”pero la Teresa i la Berta,em diuen que hi he d´anar. Faré el que pugui,espero i desitjo que no em facin caminar molt,ni pujar gaires escales, Per què ara no puc.Em va dir la Olaia que no ho oferien a tothom,
Hi anirem a avismon el Jose M ªAguado i jo.

Una cosa si es certa,sempre m´he entès molt bé amb els avis. Recordo que fa uns anys tenia un amic amb el que anava en moto, i m´entenia més bé amb els seus pares que amb ell. No només em va passar amb aquest amic, em va passar amb molts altres amics més.
En condicions normals (no ara amb l´esguinç) puc caminar per fer recados per als avis. Espero que em posi bé aviat , i tot vagi bé.
Sembla ser que el José Mª Aguado també s´entèn bé amb els avis.No ho sé.

El cert és que només ens ho han oferit als dos, i la Olaia diu que no ho ofereixen a tothom.Com ja he dit ,fa molts anys que dino amb els uns avis,i també amb els meus pares i els meus tios.
Tots ells són molts grans i m´hi trobo molt bé amb tots ells..    

Josep R.

1 comentario:

  1. A mi em sembla que quan es volen fer voluntariats, has de trobar-ne un pel que estiguis més o menys preparat i que creguis que et pot ajudar. Fer de voluntari per repartir botelles d'aigua en una cursa o portar llet amb furgoneta són coses que pot fer tothom. Però per donar classes d'informàtica i d'anglès s'ha d'estar molt preparat, i si t'agrada, penso que t'ho pots passar molt bé.
    Jordi V.

    ResponderEliminar