miércoles, 12 de diciembre de 2012

Com varien les forces físiques amb els anys


Quan era petit vaig passar tota la infancia sense cap problema i molt fort, molt bo i tot molt bé.

Pero al arribar a la facultat , vaig coneixer una noia, i allí van començar els problemes. Per poder estudiar Enginyeria havia de treballar pels matins, com a repartidor.
Estava tant fort,que per poder cursar estudis d´enginyeria per la tarda,necessitava  passar-m´ho bé al de matí.
Repartir 500 o 1000kg d´embotits,em donava tanta alegria, que podia fer estudis per la tarda.
Paradoxes de la vida, repartir 1000kg d´embotits em donava força i alegria.
Ara no podría fer ni la una, ni la altra, i molt menys les dues juntes.  

Josep R.

2 comentarios:

  1. Si, a mi em passa el mateix però d'una altra manera.
    Marc B.

    ResponderEliminar
  2. Tot està bé, el que expliques, pero per fer algo que et requereix un gran esforç. Dedicar un temps a una activitat que et suposi un ben estar, sempre va bé.

    ResponderEliminar