miércoles, 10 de julio de 2013

Els plans d'estudi

El meu pla d´estudis,no se de quin any era,pero consistia en EGB (Educacio General Basica), BUP (Batxillerat unificat  polivalent) i COU(curs d´orientacio universitaria).Actualment hi ha “primaria”ESO i Batxillerat.
Els plans d´estudis universitaris també han canviat.Quan jo feia enginyeria es feia un seguit del curs en dos cuatrimestres, ara es fan els dos cuatrimestres per separat.
Abans de començar l´enginyeria jo, hi havia l´angles que jo no vaig tenir com a assignatura, i despres de marxar jo va arribar l´assignatura d´informatica que jo no vaig fer en el curs lectiu , pero que va passar a ser assignatura despres de marxar jo.
Van canviar tant les coses a la universitat,quan vaig marxar jo,
que es va reestructurar tot l´edifici.
M´agradava més com era abans.


Josep 

No hay comentarios:

Publicar un comentario