miércoles, 8 de mayo de 2013

Els bars i les botigues


Els bars igual que les botigues,costen molt d´arrancar.
Vaig vendre embotits pel meu germà,uns quants anys,i em vaig donar conte que els bars que funcionven,tenien una clientela concreta,i sempre eren els mateixos,i l´amo del bar els coneixia i els cuidava bé.Lo del preu també intervé,pero és un reclam.
Jo la conclusió a la que vaig arribar,es que s´ha de cuidar als clients,i ajustar-se tant com es pugui en el preu.Les botigues i els supermercats,son una altra cosa.Les botigues tenen un “nom”,i quan s´han arrancat la gent hi va pel nom.
Als supermercats en canvi la gent hi va quan tenen un producte “concret” “bo”. 

JOSEP R.

1 comentario:

  1. Jo cada dia vaig a dinar al mateix restaurant i, evidentment, ja em coneixen. És bo i no és car.
    Marc M.

    ResponderEliminar