miércoles, 11 de julio de 2012

DISFRUTAR DEL CINEMA


Jo sóc molt cinèfil. Cada setmana llogo una pel.lícula i cada mes em compro dues revistes. Pero no vaig al cinema. L’entrada és massa cara i no suporto la gent que fa soroll i menja crispetes. Per no parlar de la qualitat de la projecció: imatge desenfocada i absència de so envolvent. Només vaig al cinema quan la pel.lícula m’interessa molt. És a dir: un cop a l’any o menys. Prefereixo quedar-me a casa i disfrutar del meu “home cinema” amb les finestres tancades, persianes abaixades i llum apagada.

Marc M

1 comentario:

  1. Et recomano els cinemes Icaria per anar a veure les pel.lícules en versió original i poca gent que molesti...aixó si també m'agrada anar acompanyat i poder comentar la peli.

    Salut!!!

    Eugeni

    ResponderEliminar