miércoles, 16 de mayo de 2012

Viajar



Jo he viatjat molt.Als 16 anys vaig anar  amb el Col.legi Pare Manyanet  a Birmingham (Anglaterra).
Als 22 anys a Bèlgica.
Als 23 i 24  vaig tornar a Londres tot l´estiu.
Als 25 a França i als 27 als EUA i al  Quebec.
Als 26 em vaig passar 1 mes  a la casa d´un cosí al Pirineu.
També als 24 vaig passar 15 dies a la expo de Sevilla.,i als 22 vaig passar 1 setmana als Alps esquiant.
Pero he arribat a la conclusió que cal  estar molt bé per viatjar.
Ara no podria anar en lloc.
Recordo  que vaig conèixer un xicot que estava una mica malalt,i que quan va tornar del viatge va caure malalt.
Amb els anys espero posar-me bo i anar a Madrid.

Josep R.

2 comentarios:

  1. Caram...caram...si que ha viatjat el senyor Josep!!!

    ResponderEliminar
  2. I una curiositat! Quin de tots els llocs on has estat és el que t'ha agradat més?
    N'aconselles algun?
    T'animo a visitar Madrid si és el teu desig, actualment hi ha transports com l'AVE que fan que el trajecte resulti curt i agradable, i és una ciutat molt interessant!! Això sí, et tocarà estalviar!
    Berta

    ResponderEliminar