miércoles, 30 de mayo de 2012

La meva dificultat d'arrivar a fi de mes


Us explicaré en breu la meva dificultat d´arribar a final de mes.

Tinc 150  E de gasto del gestor, 100 E de derrames per haver pintat la fatxada.
Hem hagut de pagar també el pati interior de blanc.Es van haver de fer canvis
en l´ascensor,tinc que acabar de pagar les obres del pis que em van deixar prestats
els diners els meus pares, 100E més,menjar per a mi  100E mes.
prendre algo amb els companys algun dia i dinars els divendres amb els companys
40E mes, regals d´aniversari de pares,del meu germa i de les meves nebodes,un
altre pico.
Amb tot això se me´n van els 700E. Pero per contrapartida puc dormir bastant
quasi cada dia,cosa que no podia fer quan treballava,ni quan feia enginyeria,
que encara era pitjor. Hi havia dies que començava a les 8:00 i sortia a les 8:00
de la nit.

Josep R

No hay comentarios:

Publicar un comentario