miércoles, 23 de enero de 2013

Propòsits d'any nou


Que l’any que ve els reis em portin moltes joguines.


Ramón R.


El meu primer proposit és fer dieta i perdre pès.Donç diuen que el primer és un mateix, per a un seguent proposit que és el de contribuïr a Metjes Sense fronteres.El proposits següents son més secondaris, tenir mes força de voluntat com ajudar més a casa, o sortir amb els amics i amigues.

Jordi

         
  
El meu primer proposit es que no tingui cap problema gran,un brot,un ingrés
O una malaltia familiar.Un altre proposit seria tenir un any lliure de problemes,que no
Tingui cap problema amb cap monitor.
I els tercer i quart desitjos són que no em prenguin la pensió,i que a les nenes no els hi
Faltin de res.Pel demés que tot continui igual¨

Josep



Un propòsit és que hi hagin menys guerres al món. Un altre és que m’apugin la pensió. I, per acabar, que em toqui la loteria.

Marc



Cuidar a la meva familia tan bé o millor q el passat any.
Trobar una parella, per tenir una estabilitat familiar amb la meva filla.
Aprimarme per estar millor fisicament i de salut.

Montserrat



Que se arreglen los problemas. Cambiar yo de hecho. Que traiga a mi familia, lo mejor.

Marta   

2 comentarios:

  1. M'agrada l'article del Marc, però no jugo gaire a la loteria!
    Marc B.

    ResponderEliminar
  2. Yo coincido con bastantes propósitos con mis compañeros como adelgazar, tener más fuerza de voluntad pero sobre todo que las cosas no empeoren, que me quede como estoy.
    César

    ResponderEliminar